sâmbătă, 17 decembrie 2011

RELOADED




Salut.Nu am mai scris de ceva vreme ,asa ca o sa-mi ia ceva timp sa-mi revin:)).nu asta conteaza.dupa cum spuneam ,nu am mai scris de mult,dar nu pentru ca nu aveam ce sa scriu ,ci pentru ca am fost tare ocupat in ultima vreme.O sa va dati si voi seama din materilele pe care o sa le postez.daca bine imi aduc aminte,in precedenta postare ,v-a expuneam parere mea fata de spectrul activitatilor sportive si de agrement din micutul si plicticosul nostru oras.Sa stiti ca nu am reusit sa-mi schimb parerea ,asa ca m-am suparat tare de tot si am luat problema in mana ,fara sa mai astept acordul nu mai stiu io cui,si m-am apucat de treaba ,la propriu.Am tras o tura de munte ca sa ma calmez (vezi video :tura cu bitza pe Valea Cormaia)si cum m-am intors acasa,m-am apucat sa curat si sa pregatesc traseul prin padurea morii.greu,foarte greu,dar cum eu sunt destul de optimist, nu prea cred ca ma poate opri ceva sau cineva,din a-mi indeplini visul de  a avea si la gherla un traseu complex pentru biciclete.Mai este foarte mult de munca si timpul tace si trece.Eu sper ca pana in aprilie 2012 sa avem si noi pe unde sa ne rupem bitzele si oscioarele.Ma bucur ca totusi am gasit sprijin la cativa prieteni (real bike,racing team gherla)primul ca sponsor oficial si cel de-al doilea fiind cel sub al carui tutela se va desfasura concursul de inaugurare al traseului.Sper ca acest concurs sa devina o traditie .mi-as dori extrem de mult sa putem organiza an de an un concurs de profil unde sa invitam si cativa dintre marii bikeri din tara si nu numai.
Bun.Pana una alta mai e de munca si sper sa iasa si actele de la primarie ca intre timp sa facem toata treaba asta oficial.Oricum o sa va tin la curent cu mersul lucrurilor ,si apropo ,cei interesati nu ezitati sa ma contactati pe email: ramsess12001@yahoo.com .Va salut pe toti.mai vb.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu